Dupa 2 ani de cosmar, cu ajutorul AURSF ne-am reintors la o viata normala

Testimonial Marian Radu

Dupa aproape 2 ani de emotii si probleme, simt din nou ca traiesc… de ce spun asta? Sa va explic…

Intr-o seara, ne trezim cu un mesaj cum ca avem de plata la creditul Prima Casa, fabuloasa suma de 2 miliarde si ceva lei vechi… Bun… ce reactie ar trebui sa fi avut? Una fireasca, desigur… de teama. In dimineata urmatoare, ma afisez la sucursala si intreb ce s a intamplat, de am primit mesajul cu pricina.

Cu un zambet larg, directoarea imi spune: „Dle Radu, creditul dvs a fost declarat scadent anticipat si a fost trimis catre executor”. Dar era foarte intrigata, intrucat sustinea cu varf si indesat ca ea a scris cu mana ei notificarile pe care ulterior le-a trimis prin Posta, in care ma anunta in legatura cu acumularea de sume restante.

Va dati seama ca am ramas efectiv blocat… dar am reusit totusi sa intreb, de ce nu ne-au sunat macar o singura data in acest interval de timp de 8 luni, de ce nu au trimis un singur mesaj scris, caci intarzierea era de 240 zile si se acumulase o suma restanta de aproximativ 3.600 de lei. In fine, am plecat, am mers si am platit imediat, apoi m-am apucat de sunat ici colo… mare nebunie!

Sa simplific totusi, caci povestea este lunga. Dupa multe demersuri, la un moment dat, dandu-si seama ca situatia nu e precum spun ei, am fost pusi sa facem o cerere de repunere a dosarului pe rol, urmand ca acesta sa ajunga din nou la Fondul National de Garantare spre aprobare. Insa Fondul de Garantare a respins cererea pe motiv ca Banca nu si-a indeplinit atributiile fata de Fond, iar Banca ne-a respins cererea pe motiv ca Fondul nu a aprobat!

In tot acest timp, ratele au fost sistate, iar noi ne aflam in aer pur si simplu. Ce sa faci? Incotro? Pana cand intr-o zi, l-am sunat pe un amic sa-i povestesc, in dorinta de a ma indruma catre BNR spre a aduce la cunostinta si acolo problema mea. Auzind problema, mi-a zis ca ar fi mult mai bine daca as contacta AURSF, pentru ca presedintele Asociatiei se implica cu rezultate foarte bune si in rezolvarea unor situatii care par imposibile.

Am zis „Ce pot sa pierd?”. Am sunat, si de atunci totul a luat o alta turnura!!! Acest om cu suflet mare a reusit sa rezolve in cateva zile, prin contactarea responsabililor cu putere de decizie din Centrala bancii, ceea ce multi oameni din unitatea teritoriala a bancii, dar si cativa functionari din Centrala bancii nu au reusit in aproape 2 ani!

Am semnat un acord de plata pentru cateva luni, urmand ca banca sa ne acorde un credit in aceleasi conditii ca si cel anterior in momentul in care va avea un astfel de produs in portofoliu.

Astazi suntem la final! Banca ne-a refinantat suma restanta in aceleasi conditii cu creditul Prima Casa si am revenit la zile mai bune, mai linistite… si vreau sa le multumesc pe aceasta cale si celor din conducerea bancii, care au facut acest lucru posibil.

Multumim, Alin Iacob! Multumim AURSF!

=====

AURSF sprijina romanii care vor sa beneficieze de servicii financiare la standarde europene, pe toti cei care vor sa fie aparati de abuzurile celor care se cred mai presus de legi si reglementari, pe toti cei care vor sa contribuie la echilibrarea raportului de forte dintre drepturile si obligatiile celor care intra in relatii contractuale cu furnizorii si intermediarii de servicii financiare! Insa este foarte greu sa mentinem un nivel ridicat al activitatilor noastre, in lipsa resurselor financiare. Statul roman nu aloca niciun ban sustinerii asociatiilor de consumatori. De aceea, e nevoie de sprijinul tau. Daca vrei sa te implici, poti sustine echipa AURSF cu o donatie: