SAL-Fin interactioneaza cu consumatorii pe Facebook

Entitatea de solutionare alternativa a litigiilor din zona asigurarilor, pietei de capital si pensiilor administrate privat (SAL-Fin) a lansat recent propria pagina de Facebook, care poate fi accesata folosind urmatorul link: https://www.facebook.com/SAL-FIN-107691301114852

In 2020, pana in prezent, 1.000 de persoane au apelat în acest an la SAL-Fin. pentru a-si rezolva disputele cu firmele de asigurare. Procentul hotararilor pronuntate in favoarea consumatorilor a fost in 2019 de 83% (in crestere cu 10% fata de 2018).

Sumele suplimentare acordate consumatorilor de catre conciliatorii SAL Fin, in urma procedurilor de conciliere, au crescut de peste 6 ori fata de sumele initiale oferite de entitatile comerciale. In 2019, sumele suplimentare obtinute de consumatori prin intermediul SAL-Fin au reprezentat aproximativ 1,45 milioane lei.

Solutionarea alternativa a litigiilor (Procedura SAL) este GRATUITA pentru consumatori, cu exceptia cazurilor in care sunt solicitate expertize, traduceri de documente sau alte probe suplimentare, cand cheltuielile vor fi suportate de partea care le solicita.

Presedintele AURSF, Alin Iacob, este membru in Colegiul de Coordonare SAL-Fin din partea asociatiilor de consumatori.