17.06.2015 – Bursa.ro
In plina criza de incredere in sistemul bancar, BCR solicita consumatorilor sa-i supravegheze actiunile si sa o ajute in adoptarea deciziilor interne.
Banca pare ca si-ar fi intors fata catre clienti, anuntand, ieri, in premiera in sectorul nostru bancar, ca a semnat un protocol de colaborare cu Asociatia Utilizatorilor Romani de Servicii Financiare (AURSF).
Principalul scop al protocolului este stabilirea unor masuri in vederea asigurarii unui grad adecvat de protectie a consumatorilor si a unui climat de transparenta si incredere in relatia acestora cu banca, potrivit reprezentantilor institutiei.
Alin Iacob a declarat:
In ultimul an am avut mai multe intalniri, am colaborat in rezolvarea unor spete si m-am intalnit si cu domnul Tomas Spurny (n.r. CEO BCR), care a inteles ca in perioada premergatoare crizei banca nu s-a comportat asa cum trebuia cu clientii. (…) Pledez de multa vreme pentru reintoarcerea relatiei client-banca de la tribunal la ghiseu. Am semnat acest protocol dupa un an in care m-am convins ca nu este vorba despre spalarea imaginii unei banci prin AURSF. (…) Nu exoneram nimic din ceea ce a facut BCR inainte de criza, dar cred ca intoarcerea cu fata catre clienti va ajuta foarte mult ca banca si clientii sa aiba o relatie civilizata